Motto: “Fiecare dintre noi are in interior o serie de vesti bune. Vestea buna este ca tu nu stii cat de minunat poti sa fii! Cat de mult poti sa iubesti! Cate poti realiza! Si care este potentialul tau!” (Anne Frank)
Iubesc acest motto. De ce? Pentru ca transmite un mare adevar: cu totii avem un mare potential inauntrul nostru!
Oare il folosim in avantajul nostru?
Cum ne comportam cand uitam de acest potential (si mai ales cand uitam ca prima abilitata pe care o avem de la nastere este comunicarea)?
Cateodata, datorita increderii scazute in sine si in ceilalti, conversatiile noastre cu ei pot avea de suferit.
O astfel de situatie este cea in care trebuie sa-i dai veste rele unei persoane. Poate fi o colega, un sef sau o prietena. Nu ai incotro, trebuie sa-i comunici cumva vestile rele. Cum faci asta?
Spre exemplu, atunci cand trebuie sa anunti o persoana ca nu a trecut interviul pentru job.
Atunci cand trebuie sa-i comunici unui partener de afaceri ca nu vrei sa mai lucrati impreuna.
Atunci cand trebuie sa-i spui copilului tau ca nu aveti banii necesari pentru a merge la Disneyland.
Ai trecut printr-o experienta similara? Daca da, impartaseste-o cu noi sub aceasta postare.
Cum te-ai simtit? Cum ai actionat? Ce ai invatat din acea experienta?
Daca esti genul de persoana care se simte mult mai neconfortabil sa comunice un mesaj negativ decat persoana care il primeste, citeste articolul de mai jos pentru a afla un mod practic pentru a scapa onorabil din astfel de situatii: Cum sa transmiti stirile rele?
Autorul articolului, Peter Bregman, impartaseste cu noi cateva sfaturi din experienta sa de consultant de business pentru a ne incuraja sa pornim o conversatie pe care o tot amanam deoarece avem de dat vesti rele.
In plus, este autorul cartii 18 Minutes: Find Your Focus, Master Distraction, and Get the Right Things Done, pe care te incurajez sa o citesti.
Iti doresc mult succes in a deveni un comunicator din ce in ce mai bun,
Mihaela Stroe