Ce activități faci pentru a avea echilibru psihic?

Motto: „Nu te uita înapoi și nu visa la viitor. Obligația, recompensa și soarta sunt AICI și ACUM”. (Dag Hammarskjold)

Abia aștept să lucrăm împreună într-un webinar plin de informații practice, pe care il voi susține luni, 23 octombrie 2017, între 19.00-20.00.

Tema webinarului: Neuropsihologia performanței- 3 exerciții pentru un creier sănătos!

Te-ai înscris? Eu sper că da!

Dacă nu, uite aici linkul unde te poți înscrie:

https://www.mihaelastroe.ro/webinar-live/

Până atunci am o provocare pentru tine:

Știai că sunt 7 activități cheie pentru a obține echilibrul psihic?

Întrebare de conștientizare:

Cum stai cu echilibrul tău psihic ACUM? 

Dă-ți o notă de la 1 (minim) la 5 (maxim).

După ce ți-ai dat nota, gândește-te ce factori/ce persoane/ce situații sunt cele care te țin departe pe tine acum de echilibrul tău psihic.

Și după ce îți faci această analiză personală te invit să vizionezi unul din discursurile mele în care vorbesc despre 7 activități cheie pe care fiecare persoană le poate face pentru a avea echilibru psihic.

Poți să-l urmărești aici:

https://www.youtube.com/watch?v=Vly50Y0pTto&t=2s

Sper să te inspire discursul meu să adopți cel puțin 3 activități din cele prezente.

Te aștept alături de mine la un webinar deosebit de interesant!

Pe curând,
Mihaela Stroe

Lasă un răspuns