In luna septembrie 2012 am avut onoarea de a vorbi participantilor de la tabara de vara PC WORLD (aflata la a cincea editie) despre CUM SA TE VINZI.
Iata ce s-a scris despre prezentarea mea:
„Dimineata a debutat prin conferinta centrata pe conceptul de Personal branding, sustinuta de Mihaela Stroe.
Conform definitiei, acesta insumeaza un complex de elemente intangbile care cresc valoarea individului, ca rezultat al percepților formate in mintea celorlalti in urma interactiunilor cu acesta. Deloc complicat!
De fapt, nimic mai simplu: toate actiunile noastre conduc la cel mai valoros produs pe care il putem detine si cu care defilam – noi insine.
De aceea, principalul coeficient care conteaza, indiferent de contextul in care ne putem gasi, este Credibilitatea.
Un fapt dovedit stiintific este acela ca, in momentul unei prime interactiuni cu o alta persoana, dispunem de 4 (da, numai 4!) secunde pentru a-i transmite acesteia o imagine credibila si favorabila despre noi.
In acest caz, resursele noastre sunt aspectul, postura, atitudinea, gesturile, mimica – dupa cum v-ati putut da seama, componenta verbala nu este una prioritară. Mihaela ne-a vorbit si despre diferentele dintre manipulare si influentare, aceasta din urma fiind optiunea castigatoare in orice situatie…”
Citeste aici tot articolul.